Nu vill jag ge insperation och få del av din mening.

Det här ska bli kul, att få göra inlägg och små komentarer.
Vi börjar med lite bilder som jag tillsammans med fotografen Rolf Töndel och mina underbara modeller gjorde i mars 2011. De är inte redigerade än, för att jag har inte lärt mig hur photoshop fungerar än :/ men det kommer :)

















maria


anders




martin


katis


anders


anders


maria


maria


martin


katis


sofie


anders


anders


anders


anders


anders


sofie



sofie


sofie


katis


katis



Kommentarer
Rikard

Jättefint Emsan! Kör hårt och lycka till som tusan! Tycker att jag känner igen den där fåtöljen förresten...? Kan det vara så?



Ha det bäst!

Mvh

/Rikard

2011-04-10 @ 21:35:58
emma

ja Rickard, du känner igen den.kul att du kommer ihåg ,) och tack tack. kramiz

2011-04-11 @ 08:01:34
Mormor

lycka till min vän älskar dig

2011-05-12 @ 19:52:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0