Nu entrar jag lokalerna till bilvande studio emcut.!!!

följ med in o ta en titt... så här såg det ut när jag för första gången öppnade dörrarna till lokalen.


entren från kund toaletten.


hmmm.. färg på detta..

schamponeringsrum. "rätt light o rätt sound" så ;)


ena delan av salongen


"vänterummet" inne (finns även utomhus vid fint väder;) 



försäljnings hyllan står tom. inte så länge till.



en del av "vänterumet"


detta skall målas o fixas, ett "väntrum" att kunna sitta i en inne trädgård ta en kaffe vänta på sin klipptid, sitta under din hår färgs verkningstid med en kaffe o tidning?

Mycket jobb o mycket nöje!!
jag hoppas du kommer till emcut. och inspereras med mig?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0